Z głową w chmurach!



Ostanio chodzi za mną motyw chmurki !
I jest dość na czasie bo od kilku dni u mnie leje, leje i leje...
Ale nie narzekam, bo upały w tym roku sprawiły, że zaczęłam tęsknić za swetrem, szalem i ciepłym kocem.
Takze obecne temperatury odpowiadają mi jak najbardziej!!!

Chmurka nadaje  się szczególnie to upiększenia dziecięcego pokoju, ale nie tylko.
Wygląda równie dobrze jako dywanik, wycieraczka lub brelok do kluczy :)

Fajne jest też to, że chmurka - łatwy motyw... i można zdziałać cuda jeśli ma się wyobraźnię i trochę dobrych chęci.

Ja wycięłam chmurki z papieru i zrobiłam girlandę do pokoju najmłodszych córek, na błękitnych ścianach wyglądają idealnie :) Zdjecia pokoju wkleję niebawem na bloga.

Przedstawiam Wam inspiracje, które wyszukałam na Pinterest!


Zapraszam również na profil FB - Cest la vie
Oraz INSTAGRAM































4 komentarze:

ludków zostawiło po sobie ślad