FB



Witam!

Słoneczko w pełni dopisuje ostatnimi dniami, także cieszymy się z Lenką wspólnymi spacerami!
Rośnie w oczach ta moja córcia :)

Trójka dzieci to już jednak logistyczne wyzwanie! Ale teściowie bardzo mi pomagają, w tych pierwszych dniach po porodzie zapewnili mi ciszę, spokój, możliwość odpoczynku... :*
Zabrali do siebie dwie starsze pociechy i w domu cisza aż w uszach dzwoni :)





No i był czas by przejrzeć najnowszy numer Mojego Mieszkania ze scraperką w roli głównej :)
Gratuluję z całego serca!!! :*







Postanowiłam też założyć profil na FB, wiele z nas tam zagląda i łatwiej odczytać nowe posty na blogu gdy pojawiają się tam odnośniki.... Także zapraszam :) Tu jest link do FACEBOOK'A!!!


Miłego wieczoru :*


3 komentarze:

  1. Ty doczekałaś się porodu :) a ja poczęcia :)
    Pozdrawiam!!! :)
    Monia z momodeco!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana:))) jejku cieszę się, że już po:)
    dziękuję za ten post i Twoje dobre słowo oraz wsparcie:) to bardzo miłe! ściskam ciepło:*
    udanego słonecznego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń

ludków zostawiło po sobie ślad