Moje pierwsze urodziny...

"W oczekiwaniu na gości...


...ciekawe kto mnie dziś odwiedzi?


...to w końcu moje pierwsze urodzinki :)


...wszystko już przygotowane


...nie mogę się już doczekać z moją sister


...oglądamy sobie jeszcze bajeczki



...moja mamusia też ślicznie wygląda :P



...w końcu pierwsi goście :))))


...no i coś różowego do jedzenia :)


...babcia Marysia i dziadek Zbysiu


...mama już działa w kuchni i będzie podawać pierwsze potrawy


...siostra już głodna, nie może się doczekać :)


prababcie Kazia i Felicja też już są :)




...no i przyjechał mój tatko Chrzestny :)


...przywiózł mi mega bujaka osiołka :)



...siostra też nie omieszkała wypróbować :)


...i kolejni goście Kubuś, Hania i ciocia Marta


...dostałam superalny świecący bębenek !


...przekąska w pokoju dziecinnym :D


...i całe kuzynostwo :)



...goście biesiadują


...a tymczasem przyjechał dziadek Tadziu, babcia Halinka i wujo Krzysiu :)


...jejku jejku jaka impreza!




...pora na mojego pierwszego torta


...próbowałam złapać moją świeczkę :)



...torcik mniam mniam


...wszystkim bardzo smakował



...wesoło było


...buziaczek dla cioteczki za upieczenie tak pyyysznego torta :)


...no i na tyle.
Wszystkim gościom bardzo dziękuję za przybycie i prezenty.
P.S. Teraz czekam na Boże Narodzenie... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ludków zostawiło po sobie ślad